تبلیغات

نرم افزار کامفار 3

نرم افزار کامفار 3


امروز برای بچه های مهندس رشته صنایع و مدیریت آموزش تصویری و فارسی کامفار 3 را مهیا کرده اییم .کامفار یک نرم افزار تایید شده توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO و منتشر شده توسط همان سازمان است. طبق گفته این سازمان (در کتابچه و بروشور کامفار) پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است و در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد.
بنابراین این نرم افزار علاوه بر کاربرد آموزشی در مراکز دانشگاهی یک نرم افزار تجاری و مورد وثوق سازمانهای مالی و اقتصادی جهان است.
نرم افزار کامفار یک مدل کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری امکان سنجی در سال 1962، اولین نسخه این نرم افزار منتشر شد. پس از آن یونیدو به طور مداوم برای پیشرفت و توسعه این نرم افزار کار کرده است. نسخه سوم کامفار در سال 1374 تحت ویندوز ارائه شد. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود/ این نرم افزار بر پایه تجربیات، نظریات، توضیحات و نیازهای بیش از 5300 کاربر در 140 کشور و همچنین بر مبنای کتاب راهنمای یونیدو برای مطالعات امکان سنجی صنعتی تکمیل شده است.

همونطور که میدونید مبلغ ورژن اصلی این نرم افزار بسیار گران قیمت میباشد لذا برای عزیزانی که به صورت ابتدایی از این نرم افزار و برای آموزش استفاده میکنند حالت دمو قرار داده شده اما نمیتوانید پروژه خود را ذخیره کنید.

برای استفاده بهتر از این نرم افزار یک راه وجود دارد و آن Hibernet کردن کامپیوترتان میباشد که باعث میشود اطلاعاتتان از بین نرود.

برای راحتی شما در سایت چند فایل آموزشی هم برای استفاده از این نرم افزار قرار داده شده است.

ورژن اصلی نرم افزار در ادامه مطلب

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...