تبلیغات

نرم افزار minitab.v16.2.0

نرم افزار minitab.v16.2.0

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و ... پیروی می کنند، پرداخت.

یکی از نرم افزارهای مهندسی و البته کاربردی که برای تحلیل و پردازش داده ها از آن استفاده می شود و البته میان اکثر کاربران هم رایج است Minitab نام دارد. نرم افزاری کارآمد که به وسیله آن می توان برروی داده ها انواع پردازش های تحلیلی را انجام داد و خروجی های بسیار دقیقی را تحویل گرفت ؛ استفاده از خط فرمان به عنوان اضافه کردن دستور به نرم افزار به منظور تحلیل داده ها از جمله خصوصیت های مهم و کلیدی این نرم افزار محسوب می شود که برای درج بهتر خروجی ها بسیار موثر است.
راهنمای موجود در Minitab در یادگیری و استفاده بهتر از تمامی امکانات این ابزار نقش مهم و کلیدی را ایفا می کند ؛ ارتباط با انواع بانک های اطلاعاتی به منظور دریافت و ارسال پس پردازش و تحلیل داده ها هم کمک دو چندانی به راحت تر بودن نرم افزار می کند چرا که می توان ورودی ها را از انواع بانک های اطلاعاتی دریافت کرده و پس تحلیل داده ها خروجی را دوباره به آن ها ارائه نمود. هزاران مدل از انواع داده ها به صورت پیش فرض در نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب یکی از آن ها کاملا باز باشد. تحلیل داده ها فوق العاده دقیق و در حد چند هزارم نیز می باشد. نسخه جدید این ابزار را آماده کرده ایم تا شما کاربران عزیزی که از این ابزار استفاده می کنید با دانلود رایگان از امکانات جدید آن بهره ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Minitab v16.2.0:
- تحلیل دقیق داده ها
- استفاده از دقت چند هزارم برای خروجی ها
- ارتباط با بانک های اطلاعاتی مختلف برای دریافت و ارسال داده ها
- وجود راهنمای کامل در نرم افزار به منظور بهره گیری از امکانات مختلف
- قابلیت استفاده از داده های پیش فرض موجود در نرم افزار
- امکان آنالیز به صورت چند متغیره بودن
- قابلیت بهره گیری از فرمول های ریاضی و آماری
- وجود ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های قابل اندازه گیری
- استفاده از روش های گرافیکی و نمایشی در تحلیل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


 قيمت: 1395 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 83.76 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

پاسخ دهید

2 نظر

Kandi  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۶:۲۹:۲۵

Very good write-up. I certainly appreciate this site. Continue the good work!

Betty  ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۴۸:۲۰

Greetings! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one? Thanks a lot!