تبلیغات

سال 1391 مبارک

سال 1391 مبارک

يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟!!




پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد رابه تمامي شما عزيزان "کاربران ارجمند توسعه مهندسی صنایع" تبريك و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از بركت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي شما عزيزان مسئلت داریم.

توسعه مهندسی صنایع از تمامی کاربران و همراهان خود که طی این یک سال با نظرات خود ما را در رسیدن به اهدافمان یاری نموده اند نهایت تشکر و قدردانی را دارد.
بی شک تمام دستاوردهای توسعه مهنندسی صنایع که شامل حدود 400 کاربر فعال و 500 نفر بازدید روزانه و رقابت با بزرگترین سایتهای علمی فقط بخشی از آن میباشد، بدون یاری و نظرات سازنده شما عزیزان محقق نمیشد ، مدیران این سایت بدون هیچگونه پشتیبانی مالی و ... از هیچ سازمانی و مستقلا" تمام تلاش خود را داشته و دارند تا بهترین و جامع ترین دانشنامه را در اختیار دانشجویان و مهندسان و عموم کاربران ایران زمین قرار دهند.
امیدواریم  سال آینده سالی سرشار از مهر و وفا و صمیمیت برای شما همراهان همیشگی ما و سالی سرشار از ترقی و پیشرفت برای توسعه مهندسی صنایع باشد.
مدیریت توسعه مهندسی صنایع :

نوید جدیدی،سعید شیخیان،مهدی علیزاده و سجاد ناجی آذر

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...